HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2009.12.25. 19:45 dormany

idén

Idén még nem írtam évösszefoglalót. Néha pedig jól jön, hogy vissza tudom olvasni, mikor mi volt.

Hát, idén sem szarral gurigáztam. (Például megtanultam és használatba vettem ezt a kifejezést.) Tavaly ilyenkor még máshol laktunk és máshol dolgoztam. Mindkét változás pozitív, én akartam, én választottam. A pecó tiszta ügy, ugyan vannak negatív oldalai, amik menet közben derültek ki, de ez így a normális. Szeretünk itt lakni, szeretjük a színeket, a bútorokat, amiket választottunk.

A meló téma már ambivalensebb. Megtapasztaltam egy másfajta terrort, ami ugyan távol van Abszurdisztántól, de - talán pont ezért - sokkal húsba vágóbban készít ki, teljesen értelmetlenül. Ráadásul "papíron" ez az álomállás (nekem), és sok szempontból tényleg az, leszámítva a nehezen viselhető mindennapokat. Rendszeressé váltak a gondolatmenetek az életképtelenségemről és a túlérzékenységemről. (Ne bólogass. Érezz együtt. Szegény Iksz. Szörnyű az élete.)

Mi volt még idén?

Barátnőmmel eltöltöttük az 5. közös karácsonyunkat. Az elsőt még külön töltöttük, a 2 ünnep közötti napokban pedig a hó elzárt minket az én akkori otthonomba 2005-ben, ő beteg lett, én meg ápolgattam, szép volt. De most tényleg nem akarok 2005-ig visszamenni.

 Tilla többször is halálos beteg lett, de minden alkalommal túlélte. Már nem számoljuk, hány éves.

Voltunk Londonban meg Prágában, vettünk szép csészéket a Starbucksban, tavasszal síeltünk, de nem voltam fitt, mert a sportra idén nem jutott idő.

Újévi fogadalom nincs.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr845442145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása