HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2010.12.27. 23:27 dormany

Ma elmentem O-ékhoz, és megsétáltattuk a kutyákat. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy - lévén 2 nagyon erős dobermanról van szó - a kutyák megsétáltattak minket. Én kaptam Arankát, aki idős, megfontolt kutyalány (néni), O pedig, mint gyakorlott kutyás, a Kicsivel húzatta magát, aki nevével ellentétben nagyobb, erősebb és fegyelmezetlenebb, mint Aranka.

Mivel bokáig ért a hó, simán játszattunk volna kutyaszánost is, ha csúszós cipő lett volna rajtunk. Szerencsére mindkét kutya volt annyira jóindulatú, hogy visszafogja magát, és ha kellően előre dőltünk és gyorsan szedtük a lábunkat, akkor tudtuk tartani a tempót. Elég röhejesen nézhettünk ki kívülről.

Aztán egy nyílt mezőre értünk, ahol labdáztunk, rohangáltunk és pisiltünk, aztán a Kicsi rosszalkodni kezdett, elfutott messzire. O utána szaladt, hogy utolérje, mielőtt kiér az úton sétáló kisgyerekes családhoz, én pedig odamentem Arankához, és elmondtam neki, hogy itt most para van, legalább nekünk jól kéne viselkednünk, úgyhogy légyszi hadd kösselek meg, köszi. Komolyan ezeket mondtam neki, hangosan. Mégsem én vagyok a falkavezér, meg egyáltalán, hogy jövök én ehhez. Aranka toleránsan viselkedett, láthatóan felfogta a helyzet jelentőségét, és készségesen odanyújtotta a nyakát.

Visszafelé fáradtabbak voltak az ebek, úgyhogy alig kellett kocognunk a póráz másik végén. Aztán otthon kaptunk vizet, és O-val elégedetten lihegtünk a szőnyegen.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr415442462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

84616 2010.12.28. 11:50:04

az hogy a nyílt mezőn rohangálsz és labdázol még hagyján, na de nyílt mezőn pisiltél? ebben a rohadás hidegben, hát minden elismerésem.

10290 2010.12.28. 15:53:01

köszi thia :) próbáltam kiírni a nevemet a hóba, de az már nem sikerült
süti beállítások módosítása