HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2011.04.25. 20:57 dormany

Vészhelyzet

 Úgy döntöttem, hogy ha már 14 éven keresztül heti egy részt néztem, szinkronizálva, akkor már kitartok a végéig, és nem töltöm le eredetiben. Nem akarom megtudni, kinek van teljesen más hangja és akcentusa, mint amit elképzelek, illetve amilyen a szinkron. Aztán szembesültem vele, hogy már nem tudok heti egy fix időpontban a tv elé ülni, mert vagy elfelejtem, vagy pont nem érek rá, valamint felröppentek olyan pletykák, hogy a múlt kedden Carter meghalt, és akkor feladtam, letöltöttük a maradék 7 részt, és 2 nap alatt meg is néztük.

A Vészhelyzet nekem amúgy benne van a Top 3 evör sorozatban, méghozzá a 3. helyen (az első 2 a Melrose Place és az L word, ebben a sorrendben).

Ennek ellenére (figyelem, mostantól hardcore spoiler! elárulom, ki ölte meg Jenny Shectert) az a véleményem, hogy a végét nagyon elhúzták. Az uccsó évad már csak arról szól, hogy verik a faszukat az előző 14 évadra. Minden különösebb értelem vagy történetvezetés nélkül rángatják vissza a régi nagy karaktereket. Inkább csalódás, hogy belép Carter a Megyeibe, és nem sikolt fel senki, csak én otthon, a képernyő előtt. Aztán van az az epizód, amibe belepréselték Ross dokit, Carol nővért, Bentont, Cartert, és a biztonság kedvéért Susan Sarandont. Micsoda költségvetése lehetett ennek a résznek, és nem szólt semmiről.

A szálakat is csak módjával varrták el, az L-ben és a Melrose-ban (emlékeim szerint) ez sokkal jobban meg volt oldva.

Úgyhogy azt gondolom, kár, hogy vége, de már ideje volt befejezni. Most már jöhetne vmi új, amire ugyanígy rá lehet kattanni.

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr415442553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása