HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2011.04.27. 17:43 dormany

Soha nem voltak világmegváltó álmaim. Nem akartam 4 éves koromtól orvos vagy balerina lenni. Nem tűztem ki a zászlómra, hogy embereken akarok segíteni, vagy alkotni akarok. Minimalista szorgalmas voltam, amit kellett, azt megtanultam, hogy meglegyen az ötös/pontszám, a többivel alig foglakoztam. Jó nyelvérzéket örököltem, a nyelvtanulás sikerélményt okozott, ezért itt egy kicsit felülteljesítettem. Nem nagyon, például nem mentem nyelvszakra vagy ilyesmi, mert minek, inkább valami olyat választottam, amivel több mindent lehet kezdeni, attól függően, mit hoz az élet.

Mostanra sem változott ez. Nincsenek extra célkitűzéseim, nem akarok magasra ívelő karriert (egy icipicit még mehet feljebb, na). Kis sikerélmények, párkapcsolat, otthon, gyerek (mondjuk ez pont nem olyan egyszerű). Nyugalom, sport, sorozatok, könyvek, szórakozás, barátok, család. Ennyire vágyom.  És persze fejlődni is szeretnék, okosabb, bátrabb, rendszeretőbb, nyitottabb, laposabb hasú, szebb stb. lenni, de igazából semmi extra.

Középszerű vagyok? Asszem, ezt nehéz szépíteni, de nem rossz ez így nekem. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr405442555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása