HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2011.12.27. 11:30 dormany

Évzáró

Elérkezett az ideje az évvégi összegzésnek, ahogy megvolt tavaly és tavalyelőtt is (előtte nem jutott ilyesmi az eszembe).

Ez az év sok szempontból kiemelkedett, mondhatnám talán, a világtrendekkel ellentétesen a legjobb év volt idáig. A legfontosabbak:

New York - egyrészt a tény miatt, hogy megvalósítottunk egy álmot, másrészt mert nagyszerű hely, harmadrészt mert utazni király.

Előléptetés - ez kicsit ellentmondásos, mert erre vártam jó sokáig, és végre megkaptam, az összes kellemes elemével együtt, másrészt viszont még mindig nem tudom kezelni a stresszt, és ezzel tönkreteszek mindent. Magamat és másokat is.

Roxette koncert - az év megrázó élménye, bármikor megismételném. Volt még George Michael koncert meg egy pár egyéb, de a Roxette mindent vitt.

Unokaöcsi születése - ez friss élmény, szeretnék majd írni róla, csak egyeztetnem kell a szüleivel. Mégiscsak az ő gyerekük.

30.születésnap - ez is megrázó volt, de feledtette a rendezvény-sorozat, amivel megünnepeltük (ünneplés kettesben, ünneplés a családdal, meglepi buli, wellness hétvége). Jövőre, attól tartok, be kell érnem valami szerényebbel :)

Sorozatok - idén is jöttek újak, Gossip Girl, Walking Dead, Californication (a 2. résznél járok csak, de érzem, több lesz), és maradt, ami tudott (Criminal Minds, Szülifeli, South Park). Kár, hogy nincs L word.

Képrejtvények - figyelmeztetek mindenkit, hogy biztos lesznek jövőre is!

Állatok - Tilla, a papagáj már 14 éves, és töretlen egészségnek örvend. Endre, a tengerimalac is hozza a tőle megszokott színvonalat.

Sport - idén nem voltam síelni, viszont koriztam (gör és jég), és edzőtermet is láttam párszor belülről, szóval lehetne rosszabb is. Nem vagyok kövér, mondjuk izmos sem. 30 fölött ez elmegy.

Ha nem lennék egy élő stresszlabda, akkor mindezt sokkal jobban élhettem volna meg. Egyelőre hiába dolgozom ezen, de nem adom fel.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr905442774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása