HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2012.03.03. 14:28 dormany

Hogyan nem voltam tegnap sem az élet császára?

Úgy indult, hogy péntekre überfontos válságértekezletet szerveztünk, aminek én voltam a vezénylője, moderátora. A szervezetem ezt semmibe vette és csütörtökre belázasodtam. Illetve biztos azért volt, mert rettegek az ilyen fajta feladatoktól. A pénteket szédelegve állva töltöttem begyógyszerezve a pódiumon, próbálva mindent lebonyolítani, koncentrálni, közben kimentem hányni egyszer, nehogy unatkozzak. Nagyon boldog voltam, hogy túléltem, még meg is dicsértek, és szálltam volna be a kocsiba, mikor elrontottam a csomagtartót (rácsuktam a táska szíjára), innentől másfél óra volt, mire jöttek megmenteni, de elsőre nem sikerült, és már úgy tűnt, el kell szállítani a kocsit, ekkor már este 8 volt, és rázott a hideg és kezdett teljesen lemerülni a telefonom, de nem sírtam, aztán az ügyes szerelő fiú mégis megcsinálta, és nem fogadott el jattot ("ez a munkám"), és boldogan hazajöttem kifeküdni, de ezen a hétvégén nem dolgozom, jogomban áll betegeskedni, bár síelni mentünk volna, de ez már tényleg lényegtelen apróság.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr575442806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása