HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2013.06.04. 20:51 dormany

Edzőtermi techno

A modoros futónál már csak a technokrata edzőterembe járó a viccesebb - vagy ez már inkább átlagosnak mondható. Fogom magam, és elmegyek kardiózni egy kicsit. A sztepperen folyamatosan nyomon követem a következőket: elégetett kalória mennyiség, taposási erősség, megmászott emeletek száma (?). A pulzusmérő szalag a mellkasomon, az órát, ami kijelzi, rácsatolom a gépre. A gép is mér pulzust, ha ráteszem a kezem a fogantyúra, kézenfekvő tehát, hogy az edzés alatt időnként összehasonlítsam, és elemezzem az eltérést. Közben i-pod a fülemben: külön feladat, hogy a megfelelő taposási erősséghez megfelelő gyorsaságú és hangulatú számot válasszak, egyrészt hogy ritmusban maradjak, másrészt hogy "felépüljön" az edzés. Valóságos kis személyi edzővé válok ilyenkor, szinte hangosan buzdítom magam. Mindeközben a tv-ben teniszmeccs megy (Roland Garros), azt is nézem. 

Közben hiányérzetem van, mert nincs nálam telefon, és semmilyen internetezni képes eszköz, tehát simán lehet, hogy lemaradok valamiről. És lépésmérő sincs a cipőmben, szégyenszemre.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr65344361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donnaquaran 2013.06.06. 17:45:37

A mellettem levo futopadon mindig volt egy csaj, aki a feloras futashoz 45 percet keszulodott: nyujtas, terd faslizasa, cipo le, vastag zokni vekonyra cserelese, cipo fel, megint nyujtas + bokakorzes, aztan eltunt 5 percre majd visszajott egy uveg izotonias (?) itallal, megint eltunt es visszajott egy torolkozovel, ujabb nyujtas, aztan rajott, hogy pont odafuj a legkondi, elment a taviranyitoert, visszajott es azt kapcsolgatta, utana cipoigazitas, aztan ujabb taviranyitoval kapcsolgatta az edzotermi nagy tv-t a megfelelo csatornara, utana telefonnyomogatas, gondolom a megfelelo zene kivalasztasahoz, aztan vegre fel a padra, de 30 mp utan leszallt cipot igazitani, eeees.... itt lejart az en futasom, igy en vegeztem es otthagytam. Tok jol elszorakoztatott! Az oltozoben tusoltam, stb, majd 15 perccel kesobb hazafele menet lattam, hogy atment az en padomra es ott ujrakezdte az igazgatast! Gondolom annak jobb volt a fekvese. De frankon ez volt. Es minden penteken ugyanez! :) Ettol meg messze vagy edeskem. ;)

donnaquaran 2013.06.06. 18:31:45

A mellettem levo futopadon mindig volt egy csaj, aki a feloras futashoz 45 percet keszulodott: nyujtas, terd faslizasa, cipo le, vastag zokni vekonyra cserelese, cipo fel, megint nyujtas + bokakorzes, aztan eltunt 5 percre majd visszajott egy uveg izotonias (?) itallal, megint eltunt es visszajott egy torolkozovel, ujabb nyujtas, aztan rajott, hogy pont odafuj a legkondi, elment a taviranyitoert, visszajott es azt kapcsolgatta, utana cipoigazitas, aztan ujabb taviranyitoval kapcsolgatta az edzotermi nagy tv-t a megfelelo csatornara, utana telefonnyomogatas, gondolom a megfelelo zene kivalasztasahoz, aztan vegre fel a padra, de 30 mp utan leszallt cipot igazitani, eeees.... itt lejart az en futasom, igy en vegeztem es otthagytam. Tok jol elszorakoztatott! Az oltozoben tusoltam, stb, majd 15 perccel kesobb hazafele menet lattam, hogy atment az en padomra es ott ujrakezdte az igazgatast! Gondolom annak jobb volt a fekvese. De frankon ez volt. Es minden penteken ugyanez! :) Ettol meg messze vagy edeskem. ;)
süti beállítások módosítása