HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2013.06.27. 20:45 dormany

Ma este átment előttem egy fekete macska, mintegy utólag igazolva az egész napos szopást. Már amennyiben létezik esemény utáni fekete macska. Ha nem, akkor a java még hátra van.

Klasszikus multis passzív-agresszív napom volt ma, én passzív voltam, a főnököm agresszív, mert ugye mindenki lefelé adja tovább a feszültséget. Alattam maximum a gyalogosok vannak az utcán, esetleg megdobálhattam volna őket az ötödikről. Persze ez is csak utólag jut eszembe, ugyanúgy, mint a frappáns védekező válaszok.

Ma egyetlen jó dolog történt: eszembe jutott, hogy régen volt a Márton Csaba a tévében (talán tévéhárom? azon ment a Beverly meg a Melrose is), és lehetett Fila zoknit nyerni, ha betelefonáltál, és én annyira szerettem volna Fila zoknit nyerni, és csomót telefonáltam, de nem jártam sikerrel. Akkor még számítottak olyan dolgok, mint hosszú telefon zsinór, ami odaér a tévé elé. És délután otthon voltam, iskola után. Nyári szünet is volt. Táborok, meg matiné Bud Spencer mozifilm nézés nagymamámmal, meg volt Kis hableány mozizás is, de asszem, valami perverz ült mellettünk a moziban, meg különben is féltem a Kis hableánytól, mert vagy lába volt és néma volt, vagy tudott beszélni de farokuszonya volt, és ez nekem iszonyú para volt, és ki is kellett menni a moziból, de nem tudom már, hogy a perverz miatt, vagy amiatt, hogy féltem a hableánytól. Mindenesetre ez még a Fila zoknis korszak előtt volt jópár évvel. Ebből látszik, milyen geci öreg vagyok. Mégsem bírom a stresszt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr845381184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása