HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2013.09.02. 20:26 dormany

Tegnap gondtalanul éltem a glam-modellek csillogó életét, wakeboardoztunk Regivel, az új neoprén felsőmben, ami hihetetlenül menő, akkor is, ha leértékelt decathlonos, egészen addig, míg egy kanyarban ki nem próbáltam a Superman technikát, aminek az a lényege, hogy beakad a board a vízbe, de te megrögzötten kapaszkodsz, így egy pillanatig vízszintesen repülsz, előre nyújtott karral. Aztán akkorát csapódsz a vízbe, hogy kijön a víz jelentős része, és nyekkensz is közben, de gyorsan kell úszni kifelé, mert jönnek mögötted, és nem jó, ha levágják a fejed, szóval az életemért küzdve partra jutottam, aztán még mentem 2 kört, és nem volt semmi bajom, de délutánra csodálkoztam, hogy órák óta beszorult a levegő az oldalamban. Aztán rájöttem, hogy bizonyára nem múlt el nyomtalanul az óriási esés.

Szóval most kicsit öregesen mozgok, és némi félelem is költözött belém, de a neoprén felsőt hordani kéne, ha már megvan. Lehet, hogy csak a parton pózolok eztán, száraz hajjal. A fényképeken úgy jobban is mutatok majd.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr345491598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása