HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2013.10.08. 20:14 dormany

Gépek lázadása

Hazajöttem egy igazán foscsi nap után (mindenki kibaszott köcsög), unom a rám ömlő stresszt, a sötétben hazaérkezést - pedig csak most kezdődik, és gondoltam, megérdemlek egy csevapcsicsát a Montenegrói Gurmanból, meg akartam rendelni a neten, de a monitor nem működött, kipróbáltam másik konnektorban, ott igen, de ott nem ért el a gépig, hosszabítóztam, szarakodtam fél órát siker nélkül, gondoltam, velem nem babrál ki, majd megrendelem i-paden, de az tökig, vagy még annál is jobban le volt merülve, sebaj, akkor nem eszem, beérem szellemi táplálékkal, bekapcsolom a tévét, ami persze nem sikerült, 10 percig mutatta, hogy T-home, nagy rózsaszínben, a kurva anyját, ki-be kapcsolgattam, de hiába, aztán hazaért a csajom, leült a gép elé, én duzzogva mosogattam (a csap bezzeg működik), Barátnőm kérdi 2 perc múlva, hogy mit rendeljen nekem, működik a monitor, csak megmozgatta kicsit a zsinórt, én is megmozgattam 50szer nyilván, mindegy. A tévét is 2 perc alatt bekapcsolta.

A csevap isteni volt, ma már nem nyúlok semmihez. Az ios7-es kalandjaimat még nem is meséltem, majd legközelebb.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr465557661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása