HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2013.10.12. 19:32 dormany

Pöcc

Most tényleg bepöccentem, hogy mindenki köcsög, vagy én vagyok nyomasztó áldozat-típus, azt nem tudom, mindenesetre azt hogy képzelik, hogy meghirdetnek egy (fizetős) kreatívírás kurzust, a végén egy novella versennyel, a nyertes megjelenik, és már vége a kurzusnak, megvolt a záróünnepség, és a verseny eredményével kapcsolatban konkrétan eltűntek, nem válaszolnak, leszarják?? Végülis már mindenki befizette.

Meg az is milyen, hogy kivételesen szombaton is kellett volna dolgoznom, megbeszéltem a főnökömmel, hogy ma délelőtt megbeszéljük, mit hogyan, hívtam 2x, üzentem neki, baszott reagálni, én ezt vártam egész nap, mert ma lett volna időm megcsinálni, aztán este 7kor idebasz egy sms-t, hogy holnap délelőtt (vasárnap, értitek) beszéljünk? Miből gondolja, hogy ráérek? Vagy ha mégsem fontos, miért nem mondja meg? Miért kell az egész hétvégén ezen nyomasztódnom, stresszelnem? Miért nem szarom le? Miért hiszem el, amit az emberek mondanak?? Most ez iden demagóg álnaiv szar, de ez van, persze a fűnyíróját is megbaszhatja mindenki, akkormár.

Már csak az kéne, hogy elmaradjon az Xfaktor, és akkor tényleg felkötöm magam. (Ez persze vicc, humor, feszültségoldás céljából)

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr185565341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása