HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2014.02.06. 12:35 dormany

Kolléganő

Valamelyik reggel felkelek, igyekszem magam összeszedni. Állok a szekrény előtt tanácstalanul. Végül kiválasztok egy blézert, színben hozzá illő csizmával. (Persze az említett 2 darab közti felületeket is kitöltöm, gondosan összeválogatott darabokkal.) Nem vagyok egy divatdiktátor, de ezen a napon még át is suhan az agyamon, hogy ma egész jól sikerült felöltözni. Plusz kis smink, satöbbi.

Mígnem beérek az irodába, és a fenekem még le sem ér a székre, mikor ezt hallom, elnyújtott, undorodó hangon:

- Úristen, te hogy nézel ki???

Gondoltam, véletlenül összefogkrémeztem magam (nem ez lett volna az első alkalom), vagy elkentem a szemfestéket, vagy (a hangsúlyból ítélve) valaki lehányt és nem vettem észre, szóval fürkésztem magamat, de semmit nem láttam. Bután néztem, hogy mi van, erre folytatta a kolléganő:

- Jézus, mi van veled?? Minden ok? Nem aludtál? Beteg vagy??

Erre más kolléga is felkapja a fejét, végigmér, majd jelzi, semmi különös. A tükörben sem látok semmit, talán kicsit piros a szemem. Kolléganő magyarázza, hogy sápadtnak, betegnek, fáradtnak nézek ki - egyszerűen szarul festek, na.  Pedig ugye reggel azt hittem, hogy na most egész oké a külcsín.

Hogy elrontotta a napomat, az nem kifejezés, és zárójelben, némi kárörömmel teszem hozzá, hogy ő hellókittis, valamint playboy márkájú cuccokban nyomul, és rendszeresen sportfoltos a hónalja. Ennek ellenére azonban ez után több napon is megjegyezte, hogy már megint hogy nézek ki. Mondtam neki egy idő után, hogy ideje megszoknia, hogy ilyen a külsőm, ez állandó, nincs semmi bajom, ennyi telik tőlem. Legközelebb pofán baszom a ribanc kurváját.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr255801480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása