HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2014.03.11. 21:54 dormany

Inzi rezi

Életmód váltás történt, ahogy ezt mondani szokás. Úgy indult a dolog, hogy különböző orvosok kezei közé kerültem, és nagyjából egybehangzóan megállapították, hogy inzulin rezisztenciám van. Ebben az az érdekes, hogy nem tudok olyan embert, aki elment volna ilyen vizsgálatra, és azt mondták volna neki, hogy nincs ilyen problémája. Persze sokan nem nézetik meg, és boldogan élnek, míg meg nem halnak valami másban, vagy bejön a jósolt következmény, és cukorbetegek lesznek. A lehetséges következmények, a cukorbetegségen kívül: hajhullás, randa bőr, hízás, szőrösödés, meddőség, benga testűvé válás. Az okok: genetika, és a rettentő szar életmód; cukor, alkohol, rendszertelen evés, kevés mozgás, vagy ezek tetszőleges kombinációja.

A megoldás pedig az étkezés totális kontrollálása, és a kötelező testmozgás. Az étrend elsőre nagyon durva, én konkrétan sírtam, mikor utánaolvastam, aztán sokáig könnybe lábadt a szemem a Sparban, mikor elsétáltam a chipsek mellett (amit amúgy szinte sosem eszem), és dagonyáztam az önsajnálatban. A lényeg, hogy meg van szabva, mikor mennyi, és milyen felszívódású szénhidrátot lehet enni. Ami drasztikusan eltér attól, hogy mikor, mennyi és milyen szénhidrátot szeretnél enni. Cukor kerülendő, 1 pohár gyümölcslé étkezésnek számít (a 100%-os is), gyümölcsöt este már ne egyek, fehér kenyeret soha, alkoholt se kéne, de ezt nem tartom be (mindennek van határa). Nincs csoki, vaníliás karika, és kit kates nutellás torta sem (ma hallottam erről, ilyen is van!).

Lassan 3 hete csinálom 90%-os szigorral, és kezdem látni a jó oldalát: pl. fogytam 2,5 kilót; és végre kiélhetem a kontrollfreak, autizmusba hajló énemet. Komoly rendszer van, ami mindenre kihat, és büszke is vagyok magamra eddig, mert tudom tartani, az edzést is, ha törik-ha szakad, eltakarodok 3-szor kardiózni valamit.

Az a nehéz, hogy egy másik orvos azt mondta, hogy lehetetlen ezt ilyen szigorúan tartani egy életen át, és kompromisszumok kellenek, kisebb bűnözésekkel, ünnepi csoki tortával stb, amit értek én, csak akkor mihez tartsam magam?

Öröm az ürömben továbbá, hogy rengetegszer voltam mostanában vérvételen, és minden alkalommal bezsebelem a bókokat a gyönyörű vénáim miatt. (Lenne inkább jó seggem...)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr175855301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása