HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2014.06.06. 17:22 dormany

Wakeboard - most már tényleg

Ma megvolt az év első wakeboardozása. Mikor becsekkoltunk, kérdeztük, hideg-e a víz, a recepciós kislány megnyugtatott, hogy á, dehogyis, tök meleg, de én gyanút fogtam, és megkérdeztem, mégis hány fokos. Mondta, hogy 19-20. Ez az eddigi szocializálódásom során egyértelműen kurva hidegnek számított, úgyhogy nem kifejezetten nyugodtunk meg. Aztán mikor kievickéltem az első vízbeharapásom után, megállapítottam, hogy eszembe sem jutott a víz hőmérséklete. Kemény sport ez.

Viszonylag hamar előjött a tavalyi tudásszint, úgyhogy mentem szépen a köröket, persze volt néhány esés is, de ami fejlődés tavalyhoz képest, hogy állva indultam.

A kötélpályás wakeboardozást úgy kell elkezdeni, hogy az ember leül kényelmesen a stég szélére, ami alig pár centivel van magasabban, mint a vízfelszín; megfogja a kötél végén lévő háromszög alakú fogantyút, aztán elindul a kötél, és szépen felhúzza az embert álló pozícióba (ideális esetben. Ha nem találod el a pózt, akkor ha túl előre dőltél, fejes lesz belőle, ha túl hátra, akkor pedig segges. A segges kevésbé kellemetlen.) Amikor így már megy az elindulás, és az ember képes körbe menni, akkor jön az állva indulás. Ilyenkor állsz a stégen, fogod a kötelet, és szépen rácsúszol a víz felszínére. Na, itt tartok én most, és nekem valahogy könnyebbnek tűnt, mint az ülve indulás. Az első dolog wakeboard pályafutásom során, ami elsőre sikerült. A következő a vízre ugrás lesz, ami úgy van, hogy állsz, fogod a kötelet, és mikor megfeszül, ugrasz egyet, rá a vízre. Ez az, ami már igazán menőn néz ki. (Ugye ezért csináljuk az egészet.)

Nagyon klassz sport ez, napfény, víz, állóképesség, izomerősítés - a vázizmokat is erősíti, és akik sokat csinálják, nagyon szálkásak, szóval wakeboardozzon mindenki.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr566282982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása