HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2006.03.08. 12:51 dormany

Kimentem sétálni a zöldségeshez, és végre megéreztem a várva-várt tavaszillatot. Igaz, az öröm csak pár percig tartott, mivel hamarosan csontig hatolt a hideg. További megerősítésként 125 forintot fizettem 1 db narancsért. Szóval tél van...

De a kedvemet ez sem szegte, lassan felderülök. Ha leérek a dolgok aljára, egyszerűen visszapattanok, ez egy szerencsés és életképessé tevő tulajdonság. De egymagamban nem lennék ilyen nagylegény (pláne nagyleány), a stabilitást annak köszönhetem, aki ennyire szeret... és akivel elég egy csendes, nem túl fagyos helyiség (avagy autó), a vállára hajtom a fejem és megnyugszom, olyannyira, hogy átállok alvó-légzésre (és valószínűleg a szemem is REM-mozgásba kezd, mivel az alvás első szakasza környékén járok). Bezzeg otthon az ágyban, egyedül... csak lesem az ismerős fényeket, a világos csíkot az ajtó alján, a hifi kijelzőjét, a függönyön áttetsző utcai lámpát, és közben propeller módjára forgolódom.

Elmúlik ez is, az idő a legjobb cimboránk, aki végül megoldja a gondjainkat, és hogy ne unatkozzunk, újabbakat is hoz. Ezeken átível néhány ritka kivételes emberi kapcsolat, amibe Idő Bácsi (Néni?) nem tud beletenyerelni. Ugyebár család és Igaz Barátok... mostanában szép kis próba elé állítottam mindenkit, hulljon a férgese:P ennek persze a fele se tréfa, csak nem bírtam kihagyni ezt a közepesen rossz poént. Én már csak ilyen vagyok, de legalább jobb a kedély!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr615440193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása