HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2006.11.15. 15:01 dormany

Hjaj, megint halotti fáradt vagyok. Tegnap úgy hozta a jósorsom, hogy nem az irodában ücsörögtem, hanem kimentem "terepre", ami nekem változatosság. Ott kezdődött, hogy gyalog mentem (mármint BKV-val, de pestiesen ez ugyanaz). Már rég héveztem-metróztam-villamosoztam, és mivel a reggeli csúcs után indultam, kellemes volt. Se dugó, se parkolás, kényelmesen ültem, bámultam az embereket. Mikor megállított az ellenőr, meglepődött, hogy önként (és szinte dalolva) kapom elő a bérletemet (Kedvestől kaptam köcsön), mosolygok, majd útbaigazítást kérek. Egyből gyanakodva nézett, hogy biztos ki akarom játszani, és ráncolt homlokkal forgatta a bérletemet, keresve a turpisságot. Nem lelte, így utamra engedett. Lehet, hogy emberül kell bánni ezekkel. (A parkolóőr NEM ez a kategória!)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr1005440541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása