HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.07.21. 12:15 dormany

A szülinapi meglepi jól sikerült, úgy láttam. Az ajándék mibenlétét nem sikerült kiszednie belőlem (csikizős kínvallatás hatására sem törtem meg).

A reggeli miatt aggódtam, mert sejtettem, hogy felébred a zörejekre (a konyharész nem esik messze hálórésztől). Meg amiatt is aggódtam, hogy nem vagyok egy konyhatündér-alkat. Az amerikai palacsinta egész finom lett, bár picit odaégett 1-2 helyen, meg szép se volt nagyon, de illatos. De mind elfogyott.

Most szedelőzködünk, leugrunk a Balatonra. Ebben a lakásban nem lehet aludni egyszerűen, meg semmit se. Tillát is visszük, mert bár alapból kibírna 2 napot, de a hőség miatt nem merjük itthagyni. Kell neki a napi 2 friss víz meg a légmozgás. Emiatt ki kell bírnia a kocsikázást, amit utál. Ilyenkor egész végig halálfélelme van, és a leheteő legkevésbé praktikusabb és instabilabb pózokat veszi fel. 

Amúgy ma próbáltam hozzászoktatni a vízhez. Illetve a csöpögő vízcsap közelébe szerettem volna tenni, gondolván, hogy az jó neki (bezzeg az előző madaram szerette!). Ahogy közeledett, a kezemen ücsörögve, hamar kiült az arcára az aggódó, pislogó arckifejezés, miközben enykén félre billentette a fejét. Gyanúja egyre erősebb lett, majd a döntő pillanatban meghátrált, és a vállamon keresett menedéket. Ezt eljátszottuk párszor, de nem sok eredménnyel. Nem adom fel, akkor is megtanítom fürdeni. 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr185440842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása