HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2009.07.26. 20:51 dormany

Ma kiültünk egy kávézóba a Körúton. Itt míg Barátnőm bement a limonádékért, a sajttortáért és a tejeskávéért, én hallgatóztam meghallottam, miről beszélgetnek aszomszéd asztalnál ülő harmincas, sárgára festett hajú hölgyek.

Asszem a "mocskos buzik"-ra kaptam fel a fejem először. Aztán jött, hogy "a mocskos buzi zsidóknál már csak a cigány buzi zsidók a rosszabbak", meg hogy "a fidesz majd rendet csinál". Hogy teljes legyen a kör, megemlítették a "sárgákat" meg a "négereket" is. 

Távozóban megkértek minket, hogy míg pisilnek, "lányok figyelnétek az italunkra?" mi mondtuk, hogy persze, és nem köptünk bele. 

Aztán "köszi lányok sziasztok"-kal búcsúztak és billegtek tova az Oktogon felé, értékítéletük biztosságának teljes tudatában. Tudják, kik a "jók" és kik a "rosszak", és szerencsére olyan bölcsek, hogy ezeket első látásra csalhatatlanul fel is ismerik.

(Külön érdekes elképzelni, ahogy az egyik felhívta a másikat: te, ráérsz ma este? Mit szólnál, ha gyűlölködnénk egyet a Körúton? Olyan jól esne!)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr615441879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása