HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2012.02.24. 20:27 dormany

Idén is elmondom, amit minden évben szoktam, nehogy valamelyik törzsolvasómnak hiányérzete legyen:

Itt a tavasz lehelete

Hehe hehe hehe hehe.

Ezen kívül történnek a dolgok, és nem csak a tévében, bár Ullmann Mónika mindennap képernyőn van, ez fontos.

Például ismét megtapasztalhattam, mit jelent a "kulturális különbség" kifejezés. Amikor olyan tréningen vagy, ahol többször, kórusban kell kiáltani, hogy "let's do it", illetve a tréning végén felváltva kell táncolni (!) a kör közepén (erre nem voltam hajlandó, a let's do it-et még kipréseltem), akkor biztos lehetsz benne: amerikai multinál dolgozol. Az én agyamat nem mossák ki, én maradok örök pesszimista kelet-európai, ezt a tudatot sikerrel megerősítették bennem. Örök kérdés, hogy nem jobb-e nekik, illetve tudni vélem, hogy igen, de nem akarom teljesen beismerni.

Az is történt még, hogy Barátnőmmel Fábián Juli fanclubot alakítottunk. Kezdődött ugye a Sizzling című számmal, aztán tegnap elvetemedtünk egy Fábián Juli Jazz Riff koncertre, ami kurvanagy élmény volt. Nem is tudom leírni, kevés vagyok hozzá, nem értem, hogy lehet egyáltalán zenét írni, meg hangszeren játszani, meg énekelni, mindezt több ember egyszerre, úgy, hogy közben önkifejeznek meg improvizálnak, mégis harmónia, ami kijön belőle, és szabad ezt élőben végighallgatni. Lelkendezem, igen. Hab a tortán, hogy anyukám is velünk volt, és leszólította Julit a mosdóban, elmondta neki, milyen jó ez az örömzene, Juli pedig igen barátságosnak bizonyult, én persze nem mernék ilyet csinálni, mármint nem barátságosnak bizonyulni, hanem leszólítani Julit a mosdóban.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr925442802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

39790 2012.02.26. 02:49:27

én már párszor szólítottam le zenészeket, de okosan csak igazi antisztárokat, akik ezért még kábé hálásak is voltak. az egyik ilyen áldozatom az esemény után pár héttel egy koncertje előtt kiszúrt engem a nézők közt, mire odajött hozzám és megpuszilt. ettől én borzalmasan zavarba jöttem, mert (i) nem szeretem ha megpuszilnak, (ii) egy elérhetetlen sztár (még ha antisztár is!) ne puszilgassa a rajongóit. mikor legközelebb találkoztunk, ügyesen elhajoltam a puszija elől. az igazi jófejségét bizonyítja, hogy ezt nem vette rossz néven :D

10290 2012.02.26. 12:00:07

gondolom nem mondod meg, ki volt az, de bizonyára hölgy? (Vajon Juli is ilyen puszilgatós?)

39790 2012.03.01. 20:49:29

lány, persze :) Julit én veszélyesen puszilgatósnak gondolom. Ráadásul azt is simán kinzem belőle, hogy beszélgetés közben fogdossa a felkarod!
süti beállítások módosítása