HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2014.03.23. 17:32 dormany

Diétás junkfood

Tegnap csupa olyat ettem, amit a diétám miatt nem lehetne: hamburgert és csokifagyit. Mindkettő buherált volt, a fagyi cukormentes, a hambi tönköly bucis.

A fagyi úgy volt, hogy elmentünk egy újonnan nyílt Vanilin cukrászda mellett, vagyis elmenni nem lehetett, mert annyira vonzó volt, hogy egyszer csak bent találtuk magunkat, nagyon szépen meg van csinálva, megfelelően giccses és modern, én is pont ilyenre csinálnám a cukrászdámat, ha lenne. Nagyon szép sütik, csokik, fagyik vannak, már éreztem, hogy szúrja a szememet a sírás (nem viccelek, 4 hete diétázom), amikor megláttam, hogy van cukormentes fagyi is. Amúgy ilyet sem ehetnék, mert tej van benne és meg is vagyok fázva, de az önuralmam ennyire már tényleg nem képes, úgyhogy ettem egy gombóccal. Amúgy jó szar volt, illúziónak talán valamicske.

A hamburger pedig úgy volt, hogy Újbudán van a Magic Burger, ahol van tönkölyös buci (= teljes kiőrlésű, = lassan felszívódó szénhidrát, = ehetem). Ez viszont tényleg isteni volt, csak szerintem túl sok, az elmúlt egy hónapban egyszer sem laktam jól fele ennyire sem, és aggasztott, hogy nem tudom, pontosan miből mennyi kerül a szervezetembe. A hely amúgy zsír, csak nekem nem jön be Újbuda. Pedig új is meg Buda is, tehát elvileg nem lehet rossz, de nekem hiányzik belőle a lélek. Sok szép új épület, zöld, Duna meg minden, de nekem olyan, mintha egy másik város lenne. Messze van.

Egyébként pedig többen mondják, hogy milyen szépen lefogytam,egybehangzóan állítják, hogy  eltűnt az úszógumi, amiben az az elgondolkodtató, hogy eddig senki sem mondta, hogy úszógumim lenne.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr95875478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása